Cukice

Moram još napraviti jedan tanki kaiš i haljina će biti onakva kakvu sam je zamislila, ali nisam više mogla čekati a da je ne podijelim s vama.  Kaiš uvijek nosim uz ovakav model haljina.  Izgleda mi puno ljepše kada je struk naglašen.

Iz ormara sam izvukla kardigan i debele crne hulahopke idealne uz ovu haljinicu. Tako da je sve (osim kaiša), spremno za njenu  večerašnju promociju. :)



Broj komentara: 60:

  1. Savrsena je haljina! :)
    Jako mi se svidja kroj! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haljina je puno šarena, pa se i ne vidi dobro kroj :)
      A nisam ni ja neki fotograf, nažalost :(

      Hvala <3

      Izbriši
  2. baš je slatka, i slažem se s tobom, s kaišem će izgledat još bolje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije sam radila ovakve haljine i sa kaišem su uvijek izgledale bolje :)

      Izbriši
  3. SAVRSENAAA JE!!!
    ja imam jednu slicnog modela samo crnu i stalno govorim kako cu odneti krojacici da je sasije od nekog ovako srecnog materijala. totalno si ostvarila moj san :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se tako sviđa :)))
      Koji broj nosiš?

      Izbriši
    2. veliki :)
      nemam pojma... u stvari L ili XL
      zavisi od stvarcice :) ovakve haljinice mi stoje jer mi prave struk :D a noge volim da pokazem :D

      Izbriši
    3. Ova haljina je S veličina. Meni malo velika, a tebi bi bila mala :(

      Izbriši
    4. hahaha, iako nosim M navukla bi je ja! Prepredivna je! Ovo je definitivno tip haljina koji najviše volim.... Iako sam početnik u šivanju volila bi je probati napraviti.... ako jednog dana odlučiš napraviti tutorijal bit ću ti neizmjerno zahvalna!

      Izbriši
    5. Tutorijal za ovu haljinu je teško napraviti. Šivenje nije problem, nego krojenje. Ako želiš, pošalji mi na mail svoje mjere i adresu, a ja ću tebi poštom poslati kroj koji tebi odgovara, a uputstvo za izradu mogu napisati i ovdje. :)

      Izbriši
  4. sad ti treba kais sa kucecom snalom :)) Mislim da ne postoji neko kome ovaj model lose stoji. Bas mi se svidja :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, gdje da nađem takvu snalu :)

      Izbriši
  5. Preslatko!
    Ti bi mogla komotno šiti i prodavati haljine. Ja bih ti bila mušterija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelep model, a i tkanina je izuzetno interesantan :) Ovo je nešto što bih i ja jako rado nosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! <3 Kada bih mogla poklonila bih svima po jednu :))

      Izbriši
  7. Divna je , i ja bih stavila kaiš na nju, bez toga ne ide :) pozz

    OdgovoriIzbriši
  8. Isplatilo se čekanje, bogme imamo šta i da vidimo, svaka čast! :)
    Haljinica je savršenog kroja, i da, bit će još bolje sa crnim kajšićem da naglasi struk.
    Želim i ja takvu, ali LBD! I jedne lijepe crne salonke... a i neki tanki džemperak na raskopčavanje (okruglog vrata), i taaaamne čarape... i tako! ;))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam nosila tu kombinaciju koju si ti zamislila, samo bez crnih salonki. Vani snijeg :)

      <3

      Izbriši
  9. divan kroj, haljina posve u skladu s mojim ukusom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitam komentar i smješkam se :D

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. hehe, ne znam da li si se ti zaljubila u cuke ili u haljinu?! :D

      Izbriši
  11. fantasticna haljina!ovo svakome dobro stoji!

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš je slatka. Blago ti se što znaš šivati, sve si možeš sama raditi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa većinu stvari izradim sama sebi, rijtko kupujem :)
      Hvala <3

      Izbriši
  13. Preslatka je, baš bi mi savršeno pasala za kazalište večeras, ionako ne znam što da obučem :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. hvala puno, sa zadovoljstvom pratimo i mi!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  15. p.s. drago mi je da si svratila na moj blog jer sam tako saznala za tvoj! Ide odmah u favorites :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slučajno sam naletila na tvoj blog i imala sam šta vidjeti :) <3

      Izbriši
  16. Divne li kreacije...Oš` dezen, oš` kroj:))))))))Baš za mene, stvorena za mene:))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe Pored dezena i kroja, zaboravila si spomenuti sastav tkanine! Sigurno ti se i on sviđa. Pamuk! :)))))

      Izbriši
  17. wow odlicna je ,pa ti si pravi majstor,svaka cast!poseban je i uzorak sa cukicama...ja volim tvoja platna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada dođeš u Sarajevo, vodit ću te u ovu prodavnicu gdje ja kupujem materijal. Eto... :D

      Izbriši
  18. pa kako sam ja ovo propustila!
    savršena je haljinica, savršena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo mi znači što se tebi svidjela :)))

      Izbriši
  19. Predivna haljinica sa slatkim kuca printom.
    Kroj haljine mi je isto zanosno dobar..
    Hvala na divnom komentaru <3

    OdgovoriIzbriši
  20. Odgovori
    1. Malo sam eksperimentisala sa krojem, ali eto... na kraju sam i ja zadovoljna kako je ispala.
      :)

      Izbriši
  21. Zasto ja nisam ranije ovo komentarisala?? Predivna haljinica!
    Jesi li sama napravila kroj? Ja bas razmisljam o takvoj haljinici, ne mogu da nadjem kroj nigde, a ne znam da krojim sama... Je l' gornji deo iz dva ili vise delova?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kroj je iz Burde, samo sam ga malo promijenila. :) To je ova haljina sa naslovne strane http://haljinicesuknjice.blogspot.com/2012/08/burda-82012.html Gornji dio je iz četiri dijela, ali ne mogu da nađem tehnički crtež na internetu, pa da to vidiš. Rajfešlus je sa strane. Trenutno nisam kod kuće, ali kada dođem mogla bih ti napisati još neke sitnice vezane uz ovu haljinu, pa ako ti se svide i ako nosimo isti broj, poslat ću ti svoj kroj. :)

      Izbriši
    2. Pa ti si divna :) Samo, ja ne bih da ti komplikujem zivot, jer sam pocetnica i imala bih verovatno milijardu pitanja :D

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena