Ljetna haljina koju volim


Završila sam rad na svojoj novoj haljini. Namjerno kažem rad, a ne šivenje, jer mi se ponekad čini da je šivenje na mašini najlakši dio posla u izradi neke haljine, dok za onaj dio koji radim ručno treba puno više strpljenja i vremena. Na ovoj haljini sam šila 17 redova elastičnim koncem, a onda sam pomoću krajeva elastičnog konca dodatno regulisala nabore na tkanini i spojila krajeve elastičnog i gornjeg konca sa bočne strane. Tako da mi je za ručni dio posla trebalo vremena isto onoliko koliko i na mašini. Mada, priznajem, bilo me strah da elastični konac ne popusti na krajevima, pa sam preuzela dodatne mjere da se to ne dogodi. Zato sam sada sigurna da je sve dobro stegnuto. Volim taj osjećaj kad nešto uradim temeljito. Bez obzira što to na haljinama gotovo niko ne primjećuje, meni puno znači kada je sve urađeno kako treba.


Haljina mi je ispala upravo onako kako sam je i zamislila. Imala sam sreće pa sam našla i tkaninu sa dezenom koji sam željela, tako da je sve ovaj put  išlo u moju korist. Trenutno je ova haljina jedna od rijetkih lepršavih haljina u mom ormaru. Puno više sam radila sa materijalima koji drže formu, ali nedavno sam poželjela jednu haljinu od laganog materijala i evo je. 


Ne sumnjam da su ovakve haljine idealne za vrele, ljetne dane, ali nisam željela čekati ljeto da je obučem, zato sam je već danas obukla, Naravno, u skladu sa vremenom, nosila sam je u kombinaciji sa teksas jaknom i patikama. 

Uživajte u ostatku vikenda :*


Broj komentara: 10:

  1. Volim i model i dezen i zavidim na nosenju letnje haljine..kod nas zima..brr :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna haljina! Summer crazy! Vec dugo si planiram sasiti jedu takvu, leprsavu, veselu i atraktivnu, mislim da ovo ljeto ne moze proci bez nje! A i materijali iz proslog posta su lijepi, jedva cekam da vidim sta ce od njih nastati, onaj sa cvijecem mi je no 1! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna haljina! Summer crazy! Vec dugo si planiram sasiti jedu takvu, leprsavu, veselu i atraktivnu, mislim da ovo ljeto ne moze proci bez nje! A i materijali iz proslog posta su lijepi, jedva cekam da vidim sta ce od njih nastati, onaj sa cvijecem mi je no 1! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna je, nosim i ja ljeti ovaj đir, super ugodno :D
    čak sam si kupila i elastični konac i nešto slično pokušavala uz pomoć mašine odraditi... ali ne ide :(
    nema šanse da bih to na ruke radila, mislim da mi trebale barem dvije-tri godine ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. "Bez obzira što to na haljinama gotovo niko ne primjećuje, meni puno znači kada je sve urađeno kako treba." - svaka ti cast na urednosti i strpljenju!!!
    Haljina je prelijepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. super je! Ovo je stvarno idealna haljina za vruće ljetne dane!
    Može jedno pitanje - prvo si sašila tubu pa potom prošila elastičnim koncem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo sam šila elastičnim koncem, a zatim sam krajeve elastičnog konca zavezala jedan za drugi i onda sam štepala haljinu uzduž.

      Izbriši
  7. jedna od onih koje sam štancuješ i nosiš do besvesti.
    svaka čast za rad! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka ti čast, odlično je ispala haljina! Ja sam htjela sama nešto isto tako napraviti, pogotovo takve ljetne stvari što mislim da bi bile lakše za mene kao totalnog početnika ali nikako da uhvatim vremena! :(
    škola za modu i dizajn

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena